Meer over La Bonbonnerie

Het verhaal achter La Bonbonnerie
Regelmatig kwam Erick Doelitzsch, de oprichter van La Bonbonnerie in België. Steevast nam hij daar overheerlijke Belgische bonbons mee naar Nederland, om uit te delen aan vrienden en relaties. Vanuit de enthousiaste reacties bleek de behoefte naar méér toegankelijkheid van deze overheerlijke Belgische bonbons voor de landgenoten in Nederland.

Concept voor supermarkten
Zo ontstond het idee om deze producten te importeren en aan te bieden bij supermarkt ondernemers die Erick Doelitzsch goed kende vanuit zijn toenmalige functie als winkelaccountmanager. Hij bedacht een concept en het merk La Bonbonnerie was geboren.

Exclusieve import
In het begin haalde Erick Doelitzsch de overheerlijk bonbons en chocolade elke week zelf uit België en bracht deze naar de omliggende supermarkten. Wat bleek… een schot in de roos. Vele consumenten konden de héérlijke Belgische bonbons van La Bonbonnerie goed waarderen en Erick Doelitzsch en de supermarkten waren dik tevreden over de extra omzetten. Het bleef niet onopgemerkt bij collega winkeliers buiten de regio en La Bonbonnerie gaat al snel verder het land in.
Zo begon La Bonbonnerie in 1996 als eenmanszaak. Inmiddels is La Bonbonnerie uitgegroeid tot een gezond, stabiel en dynamisch bedrijf.

Beste_servicemerchandiser_600

Beste servicemerchandising van Nederland
Naast alle ontwikkelingen en groei binnen ons bedrijf is er één ding hetzelfde gebleven: Het constante nastreven van de beste service en kwaliteit. Mede hierdoor is La Bonbonnerie al 3 jaar op rij beoordeeld als bedrijf met de beste servicemerchandising van Nederland.

< home